Samarbeidspartner
Med denne funksjonen kan du gi tilgang til eksterne personer som skal bidra til din rapport. Det kan for eksempel være:
- Du tilbyr kontroller for et annet selskap sine kunder, som en 3-part.
- Du utfører kontroller for et annet selskap der de lukker avvik og har avtale med kunde.
- Du tilbyr kundene dine kontrolloppdrag, men leier inn ekstern hjelp til å få utført oppdraget.
- Kunden din ønsker at en annen skal lukke avvikene du har funnet.
Slik oppretter du en samarbeidspartner
Opprett samarbeidspartner ved å gå til «Kunde» og klikk på den "Pluss" knappen og velg opprett «Samarbeidspartner». Registrer firmanavn og kontaktperson. Det er viktig at en bruker riktig organisasjosnummer på selskapet man registrerer.

Klikk blå knapp og velg

Søk opp firma og Klikk på det du skal legge til. Velg "Fortsett". Finner du det ikke, kan du opprette manuelt ved å klikke på "Fortsett" uten å velge noe. Legg til kontaktperson.
Gi kontaktperson hos samarbeidspartner tilgang
Påse at peronenen har registrert mobil og mail, og legg til brukernavn. Klikk så på "Send aktiveringskoden" og personen får en sms med link og kode for å opprette seg et passord.
NB! Om firmaet er bruker av iDOC fra før og personen har tilgang, så kan personen bruke den tilgangen og du trenger ikke sende ny aktiveringskode. Det er da viktig at selskapet er registrert med samme organisasjonsnummer.

Klikk på personkortet til personen

Sjekk at telefonnummer og brukernavn er registrert. Send aktiveringskode ved å klikke på "Send påloggingsinfo".
Slik oppretter bruker passord
Kontaktpersonen mottar en SMS med en lenke og en PIN-kode. For å få adgang til systemet må han/hun nå legge inn et passord på sin bruker. Passordet er personlig og må være sterkt.

Kontaktpersonen mottar en SMS med en pinkode på og en lenke. Klikk på lenken.

Legg inn PIN-kode

Registrer og verifiser et passord. Bruk et sterkt passord!

Du får nå opp dit brukernavn og logge deg på tildelt brukernavn og passord.


